خیران مراغه 17 مدرسه و نمازخانه احداث می کنند

فرماندار: خیران مراغه 17 مدرسه و نمازخانه احداث می کنند

فرماندار ویژه مراغه گفت: 15 باب مدرسه و دو باب نمازخانه از سوی خیران مدرسه ساز این شهرستان در حال احداث است.

 

ظفر محمدی، روز پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان افزود: خیران برای احداث این مدارس حدود 100 میلیارد ریال هزینه می کنند.

وی با بیان اینکه این مدارس شامل 81 کلاس درس است، اظهار کرد: در آینده نزدیک احداث دو مدرسه خیرساز نیز در این شهرستان آغاز می شود.

فرماندار ویژه مراغه با تاکید بر جذب خیرین مدرسه ساز، ادامه داد: مسوولان باید در رابطه با جذب خیران مدرسه ساز برای ساخت مدرسه در مناطق شهری و روستاهایی که دارای بافت فرسوده هستند، بیشتر تلاش کنند.

محمدی، یادآوری کرد: باید جلساتی با حضور اعضای شورای آموزش و پرورش، اعضای شورای اسلامی شهر، دهیاران، بخشداران و شوراهای اسلامی روستا برای حل مشکلات مدارس برگزار شود.

وی با اشاره به فعالیت مدارس غیردولتی گفت: این مدارس باید استانداردهای لازم را رعایت کرده و نظارت بیشتری بر آن ها انجام شود.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش مراغه نیز در این جلسه با اشاره به سیاست های کاری این مجموعه، گفت: حرکت از کارایی به سوی اثربخشی، تبیین چرایی کار، مقررات زدایی و کاهش بروکراسی های دست و پاگیر و اجرای مدیریت استدلالی و منطقی از جمله سیاست ها و اولویت های کاری آموزش و پرورش است.

جلیل اسلامی، افزود: تقویت انگیزه و تکریم همکاران، ارتقای سطح علمی آنان، اطلاع رسانی به اولیا از قوانین و مقررات و تعامل سازنده با تمامی دستگاه ها و نهادهای اجرایی از دیگر اولویت های این اداره است.

هم اکنون 43 هزار دانش آموز و سه هزار کادر فرهنگی در 500 مدرسه دولتی و غیر دولتی مراغه در حال تحصیل و تدریس هستند.



نظرات شما عزیزان:

داور
ساعت17:00---19 دی 1393
این دواتگری و کلا مسئولین شهر غیرت هیچ کاری رو ندارند وقتی چند تا غیر بومی شدن مسئول شهر مهمی چون مراغه پس انتظار زیادی نمیشه داشت. این وضع دانشگاه های مراغه مخصوصا آزاد هست که منادی به گند کشیده ولی نماینده مثه برگ چغندر نشسته داره نگاه میکنه آخه اینم نماینده است

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 18 دی 1393برچسب:, | 13:4 | نويسنده : شهروند مراغه ای |